när man inte har någonting annat för sig

1. Är du singel? Yes i am
2. Är du lycklig? Inte direkt
3. Är du uttråkad? Kan man lugnt säga, sitter och torterar mig själv genom att se skräckfilmer och är ensam hemma.. 
4. Är du ledsen? Every day
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej 
8. Är du en cooling? Nej
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Behöver inte ens svara för alla vet nog hur mycket den där frågan gjorde att mitt rätt så bra humör sjönk ner till noll.

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ibland
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? many times
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne?
Haha, vem har inte?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Det har jag minsann
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det vet man aldrig
7. Är du kär? Det kan jag inte påstå att jag är
8. Vill du gifta dig i framtiden? Självklart

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek 
2. Hår eller ögon? Ögon 
3. Katt eller hund? Katt 
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Dum fråga, cola såklart!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Båda två
8. Pengar eller lycka? Pengar ger lycka. 
9. Dag eller natt? Båda tvåå
10. MSN eller mobil? Svarar som makkis, iphone..

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej för det har jag aldrig gjort
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Det har väl alla
4. Hoppat Bungee Jump? Nej men vill!!
5. Ljugit för någon du tycker om? Haha jaaaaa, många gånger
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Yesbox 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Så är det alltid, så ja.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa
10. Velat försvinna? Varenda sekund, varenda minut, varenda timme på varje dag. 


Vad såg du på tv sist? Så ska det låta
Vems blogg läste du sist? Vennissss
Vad åt du sist? Lasange 
Vem pratade du med sist? Pappa
Vem ringde du sist? Pappa
Vem messade du sist? Elvira
Vad läste du sist "bok"? Elsas värld
Vem pussade du sist? Micke
Vem kramde du sist? Pappa
Vem bjöd du sist på något?
Vad köpte du sist? En massa kläder

Namn:
Elin Andersson
Födelse år: 1996
Bor: Boden 
Familj: Pappa, syster, bror.
Gillar: Att umgås, festa, sola. (snooor av dig vennis)
Favorit plats att äta på: Mammas lasange.. mammas mat.
Bästakompis: Vendela.
Känsla just nu: Förbannat less på allt
Varför: - Ja få se nu här. Var är mamma?
Favorit mat: Sushiii
Vad har du på dig nu: Svarta byxor and a linne
Vad för smink har du på dig nu: the usual
Vad för smink brukar du ha: the usual
Har du druckit: have tasted 
Är du stolt: över vad?
Ska du fortsätta dricka: dricker inte
Har du rökt: Nej 
Har du rökt vattenpipa: njepp
Har du snusat: nej 
Är någon kär i dig just nu: nej
Vem: -
Har du haft sex: Det vill ni veta? ;) Hahha nej det har jag inte.. inte för att jag skulle säga om jag gjort det heller.
Har du gjort andra saker än sex: Jorå
Vill du ha sex: Dum fråga
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: bara hemma 
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu:
nej
Håller du vad du lovat: hahha nej
Har du dåligt självförtroende: alltid 
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: absolut
Har du lust att äta jordgubbar just nu: tro det eller ej men jag sitter och trycker i mig några just nu!
Saknar du någon just nu: mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0