fråga

Fick en fråga om vad jag älskar med Justin.
Jag älskar hans ärlighet
Jag älskar hans personlighet
Jag älskar hur han ser ut
Jag älskar hur han inte låter nå haters trycka ner honom
Jag älskar hur han behandlar Selena
Jag älskar när han alltid slickar sig om läpparna
Jag älskar hur han ler, nästan varannan sekund
Jag älskar hans små ryckningar han gör med munnen när han pratar
Jag älskar hans klädstil
Jag älskar hur han ställer upp för sina fans
Jag älskar att han är den han är
Jag älskar att han verkligen inte är rädd för något
Jag älskar att han alltid ger hundratio procent, när han har brutit benet är sjuk eller något liknande
Jag älskar att han är så stark som person
Jag älskar att han vågar visa den han är
Jag älskar att han inte tar emot skit
Jag älskar att han donerar pengar till cancerfonder och sånt 
Jag älskar att han är Justin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0