fint med lypsylet i fickan, jepp!

5 saker/personer jag inte vill vara utan:
  • O.C och One tree hill
  • Iphonen
  • Musik
  • Farmor
  • Nässpray & lypsyl
5 filmer jag tycker är bra:
  • Taken
  • The green mile 
  • SATC filmerna
  • Never say never
  •  Harry P
5 städer jag har besökt och vill besöka igen:
  • Stockolm
  • Stockholm 
  • Stockholm 
  • Alanya
  • Antalya




5 saker jag gillar:

  • Musik
  • Killar som kollar på en och vänder sig om när man går förbi. 
  • Mina killar från 1D såklart!
  • Folk som förstår och går att prata med.
  • Besvarad kärlek. (Snodde av dig Vilma, men det är så helt klockrent.)
5 saker jag vill göra:
  • Krama mamma.
  • Operera bort mitt brytningsfel i ögoneeen. 
  • Ha en riktigt mysigkväll med dom jag tycker om allra mest!
  • Uppfinna ett botemedel till cancer.
  • Skaffa egen lägenhet.
5 saker jag inte gillar:
  • Killar som vet att dom är snygga och utnyttjar det till tusen. 
  • Falska rykten
  • Cancer.
  • Dom som inte vågar öppna upp sig och prata ut. Själv så, älskar jag det.
  • Killar som går i nian som man kan tro har nyss börjat fyran, omogna. Som inte kan sitta tyst lektionen, okej. Prata gör väl alla, men till en viss nivå. Att skrika och göra lärarna sura är bara sjukt störande. Snälla MOGNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0