wish i could turn back time

Mycket tjat om att jag ska blogga, men problemet är att jag inte kan det för att min dator har lagt av och jag är fast vid datorn som är ungefär sju år gammal om inte mera. Så det blir lite seg uppdatering, men snart har jag min macdator här så då ordnar sig allt.
Inte speciellt mycket har hänt, bara att vi haft den allra sista begravningen av mamma.
I tisdags stoppade vi ner urnan bredvid hennes mamma, så där är hon nu.

Väldigt jobbigt var det eftersom det även var hennes födelsedag.. 45 år skulle hon ha fyllt. Ja visst det är förjävligt men vad ska man sitta och sörja egentligen. Firade mammas 44 år på jorden och ler och går vidare. Exakt det mamma hade velat.

Jaja, eftersom jag inte har min dator så kommer det dära med bilder att bli lite segt men jag kan väl lägga upp någon arkivbild så det inte blir allt för tråkigt. Nej nu var detta tagnetbord alldelens för jobbigt att skriva på så jag drar på mig nå kläder och far ut med pappa och handlar lite. Puss!



Världens finaste mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0