8 december

Det här med gymnasieval för alla 97or nu verkar så spännande. Ångrar lite att jag inte gick om nian för att sedan kunna välja det programmet jag verkligen ville gå. Antar att man helt enkelt får gilla läget. Att veta varför min mattelärare gav mig underkänt trots att jag haft godkänt alla andra terminer. Ändå ingenting jag kan göra åt. 
Tackar och bockar att jag endast behöver ha matte med iv. Jag fick den möjligheten att gå Vård och omsorgsprogrammet. Nu halvvägs in på första året börjar jag känna att det här är inte programmet för mig. Det är ett superbra program, super lärare och helt ok klass. Men känns ändå som att det inte är rätt, för det här var ingenting jag ville gå. Hade det inte på listan överhuvudtaget och jag har ångest varje dag jag måste gå till skolan. 


Söndag är det och vi packar för fullt här hemma, och städar. Imorgon går några flyttlådor till nya huset. Vi har så fullt upp denna vecka så vi får flytta dit saker redan nu medan ägaren bor kvar så att det ska gå smidigt och snabbt. Nåja, ingen nytta gjord idag och det blir nog en kväll med filmmys och godis. Bra uppladdning, 7 daaagar kvaar! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0