Om du lämnade mig nu

Hejsan!

Kom precis hem från staden, vi har varit och handlat och jag har fotat lite grann.
Skolan idag var rätt okej förutom min onda hosta, hosta är nog bland det värsta som finns tror jag. Just nu sitter jag och väntar på maten min mage kurrar som om jag vet inte vad, gomat blir det! Ni får se sen, pappa jagar ju så då blir det lite gomat oftare får vi hoppas om han är duktig i skogen. Något annat är väl inte planerat, ska nog ladda ner en film och se den, eller filmer. Eller jag tror jag ska skriva på mitt svenska arbete om Justin Bieber, gah jag bara älskar att jobba om han men det lär inte bli lite sidor om man säger så... Haha, funderar också på att bli korthårig, typ till axlarna. Får se om jag vågar, nu ska jag gå och fota lite inne och så får ni lite bilder sen, det kan jag lova. Puss!



/E

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: åh, säkert? :)

grejjen är att jag har kollat på postens hemsida och det verkar som att frakten kostar runt 45kr :/

2010-10-08 @ 21:55:16
URL: http://matildakjellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0