fucking retard duuude.. ;)



Ojojoj, den blir bara roligare och roligare.
När du säger att bara bögar bryr sig om Justin.. hm, jag får den känslan att du slösar tid på att bry dig om Justin.. patetiskt är vad det är. Lär dig engelska.. haha. Jag och Josse satt och skrattade och skrattde åt den här och fick för oss att räkna hur många gånger han sa FUCK. Så det gjorde vi och resultatet blev: 82 fuck på 4.22 minuter. Och lägg då också märke till att han pratar väldigt snabbt så vissa gånger fick vi inte med alla. Han borde utveckla ditt ordförråd lite granna skulle jag tycka.

Men jag menar, vem orkar bry sig om Justin om man hatar honom.

Som en smart liten tjej skrev!:
 
haha shit vad töntiga alla är? för det första så tror jag inte någon utav er har träffat honom någon gång, så hurfan kan ni hata honom? har han någonsin gjort nånting mot er? nej så håll käft. för det andra, ni måste ju vara totalt efterbli......vna eller ha hörselfel om ni tycker att han sjunger som en tjej. vilken normal person som helst hör att det är en kille. och ifall ni ogillar han så jävla mycket, varför slösa tid på honom?
&det märks verkligen hur avundsjuka ni är. jag menar vilken kille vill inte ha massvis av pengar + massa tjejer springande efter sig?
glöm inte, haters makes him famous :) oooooch det sista, tror inte han skulle varit så känd som han är idag ifall han inte hade talang. man blir inte så stor med tur. now you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0