Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.



1. Jag älskar Justin Drew Bieber mest av allt.
2. Jag är feg och rädd hela tiden.
3. Jag är tjock.
4. Dricker för mycket cola varje dag!!
5. Har världens finaste vänner.
6. Justin är mitt liv & betyder mest för mig.
7. Jag skulle döda för Justins konsert.
8. Jag vill verkligen inte ha jul.
9. Jag saknar Ally nå så sjukt mycket.
10. Jag älskar min mammas köttbullar och lasange.
11. Jag suger på matte, och då är jag verkligen dåligt. Har inte klarat av ett enda prov.
12. Jag har höga krav på mig själv.
13. Jag mår dåligt rätt ofta pågrund av alla dom här sjukdomarna i min släkt.
14. Jag kan berätta allt till mina hundar.
15. Marcus Hedman är en person som jag litar på upp till 110%!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dsm!

2010-11-18 @ 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0