I'M A YOUNG WHITE RAPPER AND I DON'T GET HIGH

Hej på er!

Sitter och ser på Top Model nu, eller tittar in på tv lite då och då. Idag var det skola, kändes väldigt tröttsamt, det är alltid så första dagen efter lovet. Och jag kunde inte sova igår natt också, för då vet man att man måste sova så då går det inte. Men nu är jag trött så inatt kommer jag nog sova bra, hoppas vi. Ska snart gå och duscha och sen läsa lite HK och SO sen ska jag sova. Eller jag måste bestämma kläder inför imorgon, det kommer kanske dagens outfit imorgon också så håll ögonen öppna. Ehm, vad mer. På torsdag ska nog jag och Josse vara med Marcus. Något mer vet jag inte, Josse var med mig efter skolan också. Kulkul. Har en ny header också om ni märkte det, vad tycker ni om den? Jaja, nu blev det reklam. PUSS!



Kommentarer
Postat av: alice

SKITSNYGG header!!

2010-11-08 @ 20:59:38
Postat av: Therese

Sv; Jaha okejj :) Vad kostade det ungefär? :)

2010-11-08 @ 21:04:19
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: elvira

Nej nu blir jag avundsjuk på dej och marcus! Ska ni få vara med JOSSE (the king)? :o ;)

2010-11-08 @ 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0