NOTHING GREAT EVER COME THAT EASY

Kan inte skriva just nu. Justins album har kommit ut och jag är i chock. Jag kan inte sluta gråta. Så jävla underbart bra låtarna är, och hans röst! Fyfan. Så himmelskt bra! Nej nu ska jag inte få er att bli sura. Tänkte bara visa rummet, har möblerat om och fixat med bilderna och så. Blev riktigt jävla nöjd måste jag då ändå säga. Sen har pappa redan fixat upp tv:n och spegeln. Och jag har högtalare till datorn nu! TCHILL SOM FAN!
Nu jävlar ska jag driva grannen till vansinne och dunka som fan, haha. Nej, mamma sover så jag måste ta det lite lugnt. Måste ju bara säga, vad fan skulle man göra utan musik? No music, no life!














HÖGTALARE, KÄRLEK <333333




All right, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0