I CLOSE MY EYES AND PRAY

Är förälskad i Justins nya album, fy så bra! ♥

Hej på er sötnosar!
Länge sen jag skrev, men det är mycket med skolan och allting. Vad har hänt på sistone då? Justins album är ut, och herregud så glad jag är. Justin är några timmar från mig just nu, känns overkligt. Ah, ryser i hela kroppen. Nog om det, vi har julpyntat här hemma så nu är det mysigt och juligt. Första advent igår, det är sjukt hur snabbt tiden går alltså. Jag har funderat ut lite julklappar så nu måste jag bara ut på staden så jag inte glömmer bort det. Måste på stan i veckan iallafall, det är ju snart julafton, och gud så mysigt. Jag funderar också på att ringa farfar och bjuda ner honom till Boden till oss och fira julafton här. Blir nog bra för honom om han kommer, hans första jul utan Ally så det känns nog bra att han nära och kära runt om kring sig. Som det gör för mig. Dom har även stoppat upp jultomten utanför våra fönster på bränna, gull tomten min!

Idag kändes det verkligen som en sådan här dag som jag kände att jag hade Ally vid min sida, hon kollade på mig och log. Det kändes bra.

Hm, i lördags var jag Jens, Josse, Fanny och Ask hos Jens och lagade middag och myste på. Grymt roligt hade vi, och bilder kommer säkert, får vi hoppas. Skolan då, det är snart betyg och jag har pirret i magen känner jag. Första betygen måste bara vara bra, men det känns att det har gått rätt bra för mig hittils, bara hoppas att lärarna tycker detsamma. Men jag längtar verkligen efter betygen, har längtat i 4 år nu så nu tycker jag det är dags!
Jag känner att jag behöver satsa ännu mer i skolan, ta vara på tiden på lektionerna att lyssna och inte vara en fegis och våga redovisa och jobba med vem som helst. Och på HKn sitter jag alltid och hoppas inte den hoppas jag inte hamnar med den. Det är bara att bita ihop och jobba med den man hamnar med, okej. Hamnar jag med ett äckel, ja men okej då ska JAG satsta för mig själv och tänka på mina betyg och samarbeta och göra det jag ska. Måste verkligen satsa på högre betyg, speciellt i matten. Men jag vill inte gå till någon jävla specialpedagog, min kära lilla morbror kan hjälpa mig istället tycker jag. Men jag känner att jag måste satsa nu, som aldrig förr. Och nu menar jag det, inget jag bara skriver. Jag borde tänka på mina betyg och inte vara en fegis.

Från det ena till det andra, ser ni min nya fina juldesign, vart bra nöjd med den! Så den ska få pynta min blogg någon månad. Men nu ska jag stänga ner datorn och slå på televisionen och lägga mig ner i min stora mjuka säng och mysa på med bilderna på Justin tills jag somnar. Vi får höras när jag skriver nästa gång hörni!

Pussar och kramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0