DETTA FÄLT MÅSTE FYLLAS I


Förlåt tidigare för Justin inlägget, fick ett snabbt slag av bieberfever.
Men back to normal, nästan. Men ni som läser min blogg fattar ju att jag är helt besatt av Justin så ni får stå ut med att jag skriver om Justin ganska ofta och blir drabbad av bieberfever 24/7. Men nu ska jag skriva seriöst.
Jag sov ju hos Josse igår, vi gjorde inget speciellt. Såg på Dexter och sånt. Men nu är jag hemma och har varit det ett tag, Andreas har lånat min kamera och kom precis med den och en läsk som tack för lånet. Snäll bror har jag. Ikväll blir det att dra ett snabbplugg, lite fotofilmer och sånt. Sen blir det sängen, eller lite Dexter först så det lär bli en sen kväll. Fick mina skor igår också, fotar dom imorgon för nu är det så mörkt inne. Men nu ska jag se på tv och käka lite pumpakärnor. Puss!


/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0