I LOVE U

Vad egentligen kan inte Justin?
Han kan dansa, som han är jävla grym på!
Han kan sjunga
Han kan spela hockey, basket, fotboll.
Han kan rappa
Han kan skådespela
Han kan fota
Han kan vissla
Han kan surfa

Så vad egentligen kan han inte.
Det är svårt att beskriva hur bra han är, hur snygg han är, hur bäst han är. Helt enkelt grym!
Och det där med att dansa är han ju inte dålig på!!


GRYM!

Vad ska man säga? Jag satt och bet mig i läppen så jag nästan började blöda.
Så grymt sexigt! Han är sååååå snygg så det är nästan sjukt, så himla hett.
Ni som inte fick biebergasm, SÖK HJÄLP! GRGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!

OOH MY BIIIIEBER!
Så sjuuuuuukt sexigt så det finns inte, gah. Jag typ svimmar, SVIMMAR!
Återigen, fick du ingen biebergasm så har du något fel i skallen!

Detta visste ni inte om Justin!
- En gång letade han efter en fan som han träffade i hans konsert.
- När Justin var lite tog han sönder alla dockor som sin kusin hade.
- Justin skäms när hans mamma försöker krama ellr fixa hans kläder när han är framför hans fans eller pap...paratzis.
- Justin föddes en tisdag.
- Justin älskar att duscha med kall vatten.
- Justin tycker att ta bilder är lite tråkigt.
- Justin känner sig ledsen när hans fans frågar om han skulle vilja gifta sig med de eftersom han måste alltid svara nej.
- Justin älskar att laga mat.
- När Justin skulle vara med i SNL började han tänka snuskiga saker och han var tvungen att skratta framför kameran ahah.
 
‎-Justin inte tycker att det är ett problem om hans flickvän inte kan tala engelska... Han kan ju lära henne det!
-Justin önskar han har en flickvän när han blir rädd så att han skulle kunna hålla om henne
-Justin tycker om att vinka till tje...jer så att dem kan känna sig speciella
-Justin tycker om att läsa sina fanmejl då det påminner honom om att hans fans är underbara
-Justin har sagt att han skulle lämna allt om något hade hänt hans filckvän
-Justins turnébussar är gömda i ett hemligt ställe så att inget fan kan hoppa in i dem
-Kiss and tell är skriven till Jasmine V
-Justin en gång såg ett gulligt fan men fick inte hennes uppmärksamhet så han skrek "I'm naked"
-Varje skola har en tjej som är GALEN i Justin Bieber!
-Justin har en av dem svåraste schemorna bland artister, någonsin.
-Justin älskar att vara romantisk
-Justin vanligtvis brukar twittra från hans iPhone, sällan från hans blackberry, ich ibland på webben
-Justin är hyper nästan hela tiden.
- Justins blev flasahad av en tjej som heter Sara Balyeat

Kolla den dära som är fetmarkerad. Jag kan nog säga att det är jag. Det finns många belibers på korpen men jag är nog värst. Jag lever för Justin. Han är anledningen till att jag kliver och på morgon, att jag andas. Mitt hjärta slår för han. Jag har mitt rum FULLT av Justin. Jag gråter i min ensamhet när jag ser han sjunger, pratar LER. Jag gråter för jag vet att jag aldrig kommer vara på hans konsert. Jag skulle göra allt för att få det. Jag skulle offra min hörsel, för den lär man förlora om man är på hans konsert. Jag gör att för han, jag lever för han. JAG ÄLSKAR HAN, jag är besatt. En dag utan hans röst är som en dag utan syre. Han är mina andetag. Ni som läser detta tänker säkert, fyfan hon är knäpp! Och ja jag är knäpp, men jag bryr mig inte i vad folk tycker. Jag älskar Justin Drew Bieber. Och jag är en STOLT belieber.

Justin förstår inte varför sina fans gråter för honom.

En källa har sagt att Justin tycker inte att han är så snygg för att tjejer ska svimma och gråta för honom

-Jag kan verkligen inte tro det! Det är galet! Jag tycker inte att det är fel att de gråter för mig, men jag blir förvånad, jag menar jag tycker inte att jag är... så coolt för att alla ska tjejer ska följa efter mig, berättar Justin.

Inse fakta Justin, vi gråter för att du är så sjukt snygg.
För ditt vackra leende, för ditt vackra hår.
Dina heta läppar, din personlighet.
Din mage, dina armar, din näsa.
Allt som har med dig att göra är så PERFEKT!
Vi gråter för du är så fantastisk.

Nu är detta inlägg jättelångt. Men jag vill bara skriva att han är bäst!
Han kan allt, hans röst,. när han pratar. Gah, biebergasm right away.
Det är sjukt hur snygg och sexig han är, så sjukt sexig.
Detta är sjukt. Jag skulle döda för att få hans bok, JAG BLIR GALEN SNART.
JAG VILL HA BOKEN, jag vill inte leva om jag inte får boken.



Hans nya acoustic album, GRR. Älskar hans sånna låtar.
Bättre röst får han, och han vill visa att han kan sjunga även när han är i målbrottet.
Grymt. JAG SKA HA DEN JAG SKA HA DEN JAG SKA HA DEN!

Och hans tredje album, MY WORLDS!
DEN SKA JAG HA!

Jaja, puss på rumpan.
JAG ÄLSKAR JUSTIN DREW BIEBER!

p.s. han ska klippa sig om nått år!
Han vill ha en förändring, han sa att han ska inte ta bort the biebercut utan lite
kortare än vanligt. Blir nog sexigt! PUSS!!





Så het! i love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0