IBLAND FÅR MAN GÖRA SÅNNA HÄR

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Hm, tror inte det
2. Har du blandat mediciner med alkohol? Nej

3. Vilken färg har din mobil? Svart
4. Gillar du att läsa? Ja, om boken är bra
5. Har du något husdjur? Två hundar
6. Äger du ett par vita string? Nej
7. Har du någon hemlig dröm? Inte vad jag kommer på

8. Isåfall, vad? Om den är hemlig ska jag ju inte skriva den?
9. Favorit godis? CHOKLAD
10. Hårfärg? Brunt

11. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren

12. Framför eller bakom kameran? Bakom!
13. Tycker du om kanelbullar? Nej, vanlij ska de va!
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Nopee

15. När fyller du år? 3 juni
16. Vilken färg är det på dina väggar? Några få vita väggar syns, annars Justin Bieber!
17. Spelar du något dataspel? Nej!
18. Isåfall, vilket/vilka? -
19. vilken musikstil?
Mycket acoustic, men med Justin då förstås.
20. Favoritfärg? Marinblå, grå, lila och rutigt!

21. går du på någon sport? nej
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? svarta

23. Vad sa du senast? Frågan som stod här!

24. Favoritmat? Svåårt

25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? I taket lyser stjärnorna för typ 5e gången.
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? Shoppar inte varje månad!
27. Har du en egen digitalkamera? System!

28. Vad ser du utanför ditt fönster? Mitt fönster ser jag balkongen och en massa andra lägenheter. Från vardagsrummet så Bränna strand!
29. Vad har du på dina väggar? en massa bilder som jag fotat och på Justin, spegel, tavlor på Ally, inget mer.
30. Har du många bilder på din data? 23 096 stycken! 12 064 på Justin ;)

31. Vem ringde dig senast? Pappa
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? Har iphone så orkar inte hålla på att räkna!

33. Och vem är det ifrån? -

34. Har du körkort? Nej, men snart!

35. Vad åt du senast? Sån där blåbärspaj
36. Gillar du skolan? Nej, men att träffa kompisar är alltid kul!
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Freestyle rap - Justin Bieber
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Ja, ett halsband jag fick av Arthur i typ 2an.
39. Om jag säger va, så säger du...? va?
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? Moderskeppet
41. Längtar du till något? Jaa, till jag fyller 16 så jag får övningsköra i stan!

42. Om ja, till vadå? Already told you
43. Vem pratade du senast med på msn? Elvira
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? luften
45. Gillar du att bada? jaaådå
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? nej.

47. Har du någon dricka nära dig just nu? nej
58. Vad ska du göra idag? Inatt? Sova
59. Hur svarar du i hemtelefonen? svarar aldrig i hemtelefonen
60. Hur svarar du i mobiltelefonen? hallå
61. Ringer du mycket? nej
62. Från mobil? om jag ringer så ja
63. Vem ringde du senast? pappa
64. l timmar sömn inatt? Typ inga, kunde inte sova.
65. Sover du ensam? ja, sover bäst då
66. Vad ser du fram emot? Har inte den frågan redan varit?
67. Vad vill du ha just nu? Vinterjacka, justins bok.
67. Vem hånar du? Hånar inte någon?
68.Vem saknar du mest? Ally
69. Gillar du någon? Har inte den frågan varit? isf inte, nej.
70. Vem stör du dig på? Kissie!!!!
71. Vem vill du sova bredvid inatt? ingen speciell
72. Vilken buss åker du oftast? åker aldrig buss, bor i staden. Rättt skönt!
73. Vilken årstid är det nu? Vinter
74. Har du varit kär? Klart jag har!
75. Är du kär nu? Nej, inte vad jag vet om ;)
76. Är du en bra partner? det hoppas jag väl, får väl fråga ;)
77. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Hm, ja!
78. Hur mycket är klockan nu? 20:36
79. Är du polare med grannarna? Nej, har typ 43245245 stycken
80. Har du varit utomlands? Yes, Turkiet och Finland!
81. Var är dina syskon just nu? Typ hemma hos sig? Inte vet jag.
82. Vilken tid gick du upp imorse? 07.16
83. Vad gjorde du kl 2 inatt? kunde inte sova
84. Vad är det första du gör på morgonen? klär på mig, tar typ 20 mins att bestämma vad.
85. Vad ska du göra efter det här? Duscha, borta tänderna och sånt stuff. Sen läsa lite HK och SO, sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0