I got your heart on a special place.

Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är.
Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar.
Jag kan inte beskriva hur mycket jag kommer gråta när jag ser den.
Jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar den här pojken.



Dra åt jävla helvete vad jag längtar, det är helt jävla sjukt overkligt hurmycket jag längtar.
Jag ska se den, jag ska, jag ska, jag ska. Och Josefin ska med mig. Ska. Hör du det sockan?
Helt sjukt VAD JAG LÄNGTAR! Jag kommer gråta, jag kommer skrika. Jag kommer inte kunna sitta still.. Hur i helvete ska jag kunna se den? FYFAN VAD JAG LÄNGTAR, DET ÄR OBESKRIVLIGT! SER NI HUR BRA TRAILEN ÄR !?!?! SÅ JÄVLA GULLIG I BÖRJAN! JAG SMÄLTER. Han är så snygg. Så snygg. Jag älskar han. Jag älskar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0