my obsession


Denna text deltog jag med i tävlingen


Vars ska jag börja?

Justin Drew Bieber betyder så sjukt himla mycket för mig. Jag kan inte leva en sekund utan honom, om han dör så dör jag. Jag älskar den här människan så underbart mycket, jag skulle döda för att få träffa honom. Bokstavligt talat, döda. Jag skulle byta ut mina föräldrar för att få träffa honom. Det är helt sjukt hur man kan älska en person så mycket som jag gör. Han betyder mer för mig än någon annan någonsin har gjort eller kommer göra. Jag kommer aldrig sluta älska han.
Varje dag måste jag lyssna på hans röst, jag kan inte leva en dag utan att få höra honom. Jag ryser i hela kroppen bara jag hör honom och får fjärilar i magen, jag börjar gråta när han sjunger, gråta. Jag får panik och hoppar runt och är allmänt glad för att han finns, för utan honom är mitt liv slut. Jag undrar hela tiden att om hur mitt liv skulle se ut utan honom. Men det finns inte, jag lever för pojken. Jag skulle göra vad som helst för att få träffa honom. Men mina kompisar sa att, när vi såg på CSI när han var med så satt jag helt hyper i sängen och skrek och kunde typ inte andas. Det är sjukt tyckte min kompis, hon sa att. Om jag någonsin kommer träffa Justin så kommer jag inte kunna prata. Det är sant, jag kommer inte kunna stå upp, jag skulle skaka, gråta, skrika, inte kunna andas. Jag skulle svimma om jag såg honom IRL. Så jag känner för Justin har jag aldrig kännt förut, han är min störsa idol men även den snyggaste, hetaste, sexigaste, sötaste, bästa människa på hela jorden. Jag smälter varje gång han ler, skrattar eller överhuvudtaget öppnar munnen. Han betyder allt för mig, mer än min famlij. Varje dag jag vaknar på morgonen så ser jag han i mitt rum, mina 367 bilder på honom i mitt rum möter mig när jag öppnar ögonen. HAN är anledningen att jag stiger upp på morgonen och att jag överhuvudtaget andas.  Det går inte att beskriva med ord hur mycket han betyder för mig, det går inte. Allt det jag har skrivit här räcker inte till. Det gör inte det. För jag älskar honom så mycket att ingen någonsin kommer förstå. Smärtan i hjärtat när man fattar att man aldrig kommer få träffa och krama honom. Jag tänker alltid på hur det skulle vara. Hur luktar han? Är han underbar? Jag skulle aldrig kunna krama honom för jag hade dött, jag hade inte kunnat andas. Tänk, att stå framför Justin Bieber och inte få fram ett ord. Många andra beliebers förstår hur man skulle känna sig, det är sjukt hur mycket en människa kan betyda för en annan människa. Att få vinna denna tävling skulle betyda allt för mig, att veta att jag älskar Justin Bieber mer än vad någon annan människa någonsin kommer göra (jag vet att jag gör det) Jag är enligt mig hans STÖRSTA fan, jag kan inte leva utan honom. Det skulle betyda hela min värld att få vinna detta. Att visa Sverige att jag älskar denna pojk mer än vad jag älskar mig själv. Jag är besatt av Justin Bieber, galet beroende. Jag har över 4000 bilder på han på datorn. Jag har över 500 i min mobil. Jag kan i princip allt om honom, allt. Jag har älskat Justin i 3 år snart. Han är mitt liv. Har sagt det så många gånger nu, och jag har inte så mycket annat att säga än att jag är en stolt belieber. Jag älskar Justin Drew Bieber av hela mitt hjärta. Han är mitt liv. Hela mitt liv. Jag är besatt, helt sjukt besatt. Jag älskar Justin Drew Bieber, jag gör det. Verkligen.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0