SOMLIGA LJUS BRINNER ALDRIG UT

Hallå på er.

Det känns verkligen inte som lov, det gör det inte. Nu sitter jag här och det är städsöndag men jag städade igår och rensade ut lite kläder. Josse, du kan få kolla om du vill ha något. Jag trivs inte i mitt hår, allvarligt. Men skit i det nu då, jag måste fota mer för jag har ingenting att skriva nu när jag bara sitter hemma och har dödstråkigt. Men jag tog lite bilder igår men dom vart bara skit, ska kolla om jag slänger upp någon utav dom. Igår beställde vi ett par skor, hoppas bara jag kan ha dom för dom var grymt snygga. Men skopunktens skor kan jag oftast inte ha, vi får bara hålla alla tummar och tår. Hm, jag vill ha pengar. Jag vill shoppa ännu mera, Josse är ju i stockholm och shoppar hjärtat ur sig. Flera tusen spänn har hon shoppat för, jadu. Bara jag hade en sån snäll mamma ibland, men min mamma är snäll. Men jag får aldrig allt på en gång. Just nu sitter jag och klurar på min önskelista. Kamerasaker, Justin Bieber, pegnar, kläder. Ja allt från himmel till jord önskar man sig, bara om man var rik. Sen sitter jag och kollar på en klänning till julafton, eller det beror på om vi ska vara hemma eller vad vi ska göra. Och på en nyårsklänning, skulle vilja ha ett roligt nyår i år inte bara sitta hemma med mamma och pappa. Nej, kanske någonting hos mig. För jag har så bra att fota fyverkeierna bara genom fönstret. Det blir att fundera på sen. Det är bara Oktober än så länge iallafall. Nej nu tappade jag suget för att skriva, puss!




Känga från Skopunkten.com

Kommentarer
Postat av: fanny

jag då?! jag vill också ha kläder av dig elin...

2010-11-01 @ 10:17:52
URL: http://fannyanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0