Söndag..

Ja, det var ett tag sedan jag skrev ett lite längre inlägg.
Jag tycker det är så tråkigt att skriva när jag inte har några nya bilder, min dator är nämligen helt full och jag kan inte få in en enda bild i den. Så det förklarar bildlösheten.. tyvärr men ni får överleva utan nya bilder ett tag. Ja men vad har hänt. Min iphone är sönder och vi har lämnat in den och jag kommer kanske få en ny, han pratade om det iaf.. att dom typ byter ut den för minsta lilla fel. Så det blir nog bra och det blir så. Jag har kollat på en massa kläder som jag vill ha, 2000 kronor ungefär.. skulle döda för det. Bokstavligt talat döda. Sen har jag kollat på jackor och jag vill ha en fjällräven.. en pippitröja.. ja det är mycket man vill ha. Hoppas bara jag har en snäll mamma och att jag får lite kläder. Sen skulle jag ge bort en av mina hundar för att få Justins bok, gah jag är typ deprimerad för att jag vill ha den men får den inte.. Lite pengar hade inte varit helt jävla fel. Vad mera, Josefin sov hos mig igår till idag, vi såg på Titanic och dampade runt som vanligt dådå. Sen var vi på handboll idag och köpte med oss lite mat från Frasses och tröck i oss det hemma hos mig. Hon for precis hem typ och nu ser jag på ensam mamma söker, nu har jag uppdaterat er lite grann och har inte så mycket mera att skriva.

Nu ska jag gå och ta in mina kuddar och täcken från balkongen och sedan bädda rent och efter ensam mamma söker kommer den efterlängtade och skönaste söndagsduschen. Haha, nu lät det lite som om jag bara duschar på söndagar hahaha.. men jag har som en speciell söndag, en roolig söndag enligt mig. Först så städar jag rummet och vädrar mina täcken och kuddar och bäddar rent och sen så duschar jag och så får man lägga sig och sova i nybäddad säng och öppet fönster med nästan minusgrader i rummet och få gosa ner sig i det varma men ändå kalla duntäcket. Och så får man alltid ta på sig det andra täcket nu när det är vinter, mysigt med vinter. Älskar det! Jaja, nu ska jag gå. Puss!


/E


min söta pappa!


Kommentarer
Postat av: marcus

<3

2010-10-18 @ 22:01:02
URL: http://maarcush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0