svar på kommentar

Ja du som har skrivit och varit anonym och det jag skrev om justin.
Det är inte meningen att han ska se det, det är inte meningen att han ska se det överhuvudtaget. Jag skriver det för det var det jag deltog i tävligen och det är det jag känner för honom. Jag är inte kär i honom eller något, han är min idol och är snygg och sjunger sjukt bra. Är det något mer du vill veta "f"!?
Och jag tror inte heller att han ska upptäcka just mig för det vet jag att det aldrig kommer hända, jag är inte dum i huvudet. Han har flera miljoners skrikandes fans efter sig varje dag. Tror du inte jag vet det? Tror du allvarligt på att jag vill att han ska upptäcka mig och läsa just det jag skriver. Det är ju sinnessjukt. Jag skriver om han för att jag vill och älskar honom mest av allt. Are u don't happy with that, then fuck yourself.

Nu har jag sagt det jag har vill ha sagt, tror du fortfarnade inte på mig.
Stick och brinn din fegis som inte vågar skriva namn.


Kommentarer
Postat av: Marcus mamma

Det finns alltid knäppa typer som tycker så mycket men inte vågar stå för det.säkert nån som bara är avundsjuk.Du är duktig och skriver bra.:)

2010-10-29 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0