I LOVE THIS BOY

DÅ!



'














NU!




















OH, JAG SVIMMADE LITE. <3333333





Ja, ni som säger att han ser ut som en tjej kan ju ta en tankeställare.
Ser ni allvarligt hur jävla snygg han är och inte tala om hur sexig han är.
Grr, sitter här och typ svimmar. Hjärtat bankar och ögonen har 110% orgasm.
Satans så snyyyygggg han är! Sjukt hur mycket jag älskar denna pojk.

Och ni som säger att han sjunger som en tjej, ja förut när han var typ 12år så hade han en sjukt ljus röst men den var unik (och det är den nu OCKSÅ) ja, men nu? Låter han som en tjej? herregud, lyssna bara! Förstår inte hur man orkar trycka ner en person och säga att han är homosexuell. Sjukt är det. Han är inte det! Och förstår ni inte hur mycket det förstör honom? Ni skulle inte våga säga det om han stod mitt framför er. För om han inte varit känd så hade ni inte brytt er om honom. Jag hatar haterz. Så ni är inte välkommna hos mig. Allt för mig! Puss.



<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0