YOUR LIPS MY BIGGEST WEAKNESS

Såg nyss på Justin Bieber när han var på Oprah Winfrey, och jag hade sett det tidigare. Jag trodde att jag inte sett det, hehe. Men då ligger jag där i sängen och så trycker jag på play. Så kommer han, men sin UNDERBARA sexiga röst och helt underbart snygg. Jag vart helt förtrollad, helt plötsligt så börjar jag gråta. Jag märkte det inte ens. Det är sjukt att man kan gråta för att man älskar en person så mycket som jag gör. Det är sjukt, men inte så speciellt konstigt heller för han är ju världens sexigaste och ja. Helt underbar, det går inte att beskriva. Alla tycker jag är dum i skallen som är så besatt av honom. Menmen, jag tar inte åt mig och lever mitt eget lilla liv. Men från det ena till det andra. Har just sett klart alla filmer och har borstat tanden och tvättat mig och sånt. Imorgon blir det nog städning, duschning, fotning, jag får se hur mycket jag hinner och vad jag orkar. Ska inte sova så jävla länge hade jag tänkt. Pappa ska ju och jaga imorgon så han kommer ju inte hem förrän på eftermiddagen så jag och mamma är hemma och tråkar hela dagen i princip. Alla helgona imorgon, vi far nog på graven och tänder lite ljus till mormor. Det är alltid så mysigt på alla helgona så jag tar nog med kameran så får ni lite bilder. Lite tragiskt att lägga upp bilder på kyrkogårdar men jag tycker dom är vackra på någotsätt. Fridfullt. Men ni får uppdatering imorgon förhoppningsvis. Nu ska jag krypa ner under täcket, öppna fönstret och spela Angry Birds (som är Justin Biebers favorit spel) YEY. Puss på er.


/E


pussva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0