09.04.2011

Tar nya tag och försöker att blicka framåt, bloggen får mig faktiskt att tänka på andra saker så jag tänker inte bara skriva depp inlägg här. Men ni får räkna med ett och ett annat då och då, jag kan ju inte svika mina underbara läsare så jag får väl ta tag i detta och skriva oftare. Men nu lär det bli när jag orkar och känner att jag har lust att skriva. 

Lite nytt på bloggen, vit och tråkig. Men det positiva med det är ju att då kommer det komma lite mer bilder. Men inte just i detta inlägg för det finns inga nya fräsha.

Kommentarer
Postat av: victoria

jag beundrar dig, och din familj. ni allihopen är så otroligt starka. massa kramar !

2011-04-09 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0