what makes you beautiful

Bloggandet gick inte så bra känner jag men jag har helt enkelt inte orkat eller haft lusten. Vi har fått besked om att mamma kremerats och hon är nu i ett rum i Luleå, hoppets kapell. I en jättefin urna, jag satte dit ett ljus som mamma fått i alla hjärtans dag present av mig och lite foton. Så nu har vi bestämt en tid för den andra begravningen, alltså när vi ska stoppa ner urnan vid gravstenen. Mammas födelsedag, 6 september.

För att bryta stämningen lite så har ju One Direction släppt sin låt, Gud så underbart lycklig jag är.
Den grym, sa jag det?
Jag har inte haft kameran i händerna på ett tag så inga bilder just idag. Ska försöka svara på era kommentarer om att lägga ut med outfit bilder. Men det har inte blivit att jag orkat ta med mig kameran och när man bor i stan så känns det inte så speciellt kul att gå ut och fota.. så därför blir det inte så mycket bilder.

Jo, jag har bytt rum återigen. För typ sjuttonde gången, och vi har bott här i 3 år. Men nöjd är jag inte riktigt än men det får funka ändå. Har rotat i mina mamma lådor och hittat massa foton som jag pyntat min väggar med. Mycket finare än Bieber, lovar.

Just nu sitter jag och pratar med Carl, men han säger ingenting så det är bara jag som pratar. Louise stack nyss, men hon sa att hon skulle komma tillbaka så vi får hoppas att hon gör det då. Men i alla fall, så mycket mer än det har jag inte att säga.

Nej jag har mycket mer att berätta. Som dom flesta vet så har min pappa hittat sig en ny kvinna. Och alla har trott att jag ska ta det hårt och så vidare men faktiskt är det helt okej. Och jag kan officiellt börja skriva om henne nu för dom har gått ut med att dom har ett förhållande nu. På facebook och allt. Men hon är jättegullig och snäll och pappa hade inte kunnat hitta sig något bättre. Vet att mamma visste att han skulle träffa en ny så jag gör det jag tror mamma ville att jag skulle. Sen har jag ju inte berättat om Stockholm men det tror jag att jag tar en annan gång för jag har ju lovat att ta bilder på kläderna och det jag handlade. Så får väl ta och göra det någon annan gång. Kan försöka göra det imorgon men jag kan inte lova någonting.

Jaja, grattis till er som tog er igenom detta. Men jag gillar att skriva om det är okej för er.
Fortsätt kommentera som ni gör, ni är för gulliga och fina!! Blir glad varje gång jag loggar in och ser att jag har massa nya kommentarer och en ny läsare som tittar in lite då och då får mig på bättre fötter.
Nu ska jag försöka sluta skriva..

och
Slänger in en underbart fin bild på min kära mor, puss på henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0