All i need is you


Åh, vad långt hår jag hade där!


Kan ju lugnt säga att jag inte saknar mitt hår!
För en gång skull kan jag ha en "frilla" det var så livlöst och långt och slitet förut men nu är det tjockt och kort och underbart skönt att kamma håret. SOM jag förövrigt inte behöver för det är så pass kort att det inte blir tovigt. Otroligt jag vet, mitt långa hår var en plåga när jag skulle kamma det. Usch och fy. Och kort hår till sommaren är bara så snyggt. Älskar att jag inte behöver sätta upp det, looovley.

Nu är det såhär att jag går till halv fyra imorgon och då ska jag och Armine stanna kvar och jobba på SO:n för det behövs verkligen. Sen ska jag prata med Henke booooi om tyskis skiten, nåja.. hålla tummarna blir det. 
Men nu era söta små prylar, nu ska jag gå och tvätta mig och borta tanden och smsa med en snygg en. Puss på er! p.s. STILL NERVOUS... dam dam dam.. HAHA. 

Nej men jo. Puss och kram djungelbanan. Nu ska jag underhålla mig på jesper.nu med min fina humor HAHAHAH. Ni fattar inget.. nåja.. HAHHAHA. Hejdå! Det spårade.. tyvärr.

HEJDÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0