Deal?

Allt det jag klickade hem från Nelly var för litet, inte ringen så den behöll jag. Jävla fuckface.. förlåt men jag är så jävla sur... Klickade dock hem saker från Gina igår men det vart typ bara 2 tröjor och leggings, så jävla lite kan bli så jävla dyrt. Sjukt. Men dom ska jag nog ta och skicka tillbaka när det kommer för jag vill inte ha dom.. ångrade mig när jag var in på hm idag och hittade två underbara tröjor.. sen ska jag ju få ett par cheapisar och dom kostar ju tre nittionio och då vill jag inte ha ett par jeans utan ett par UNDERJÄVLABARA SKOR FRÅN NELLY. För samma pris, men jag fick inte det? VArför vet jag inte, det är ju samma pris så varför inte? 


Tänk er dessa underbarlingar till ett par underbara bruna sommarben!
GE mig sommar nu, men först lite fettsugning och pengar! 
Deal?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bra självförtroende?

2011-02-10 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0