happy valentines day

Alla hjärtans dag är en speciell dag.
Man ska tillbringa tiden med sina nära och kära.
Dela massa kramar.
Min dag är inte hel.
Kommer aldrig bli igen.
Jag kommer aldrig få känna en kram av dig.
Alla hjärtans dag är inte hel när en av dina ögonstenar är borta från jorden.
Min alla hjärtans dag är inte hel, för en av mina största och älskade ögonstenar är borta.
Hon kommer aldrig tillbaka.
Ingen bra dag kommer efter det som hände med dig..
Ingen dag är hel utan dig.
Mitt hjärta kommer aldrig att helas, min värld är rasad och är för skadad för att repareras. 
Vila i frid älskade Ally, det går inte en dag som jag inte tänker på dig.
Idag tänder jag ljus för dig, och fäller en tår.. bara för dig.
Jag älskar dig, glöm aldrig det! ♥
Hälsa Björn från mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0