i can't lie, i need youu

brännbollturneringen -10
i sjuan..


Förlåt för den dåliga uppdateringen på sistone men jag har haft hög feber sedan i söndags. Och jag orkade inte hämta datorn igår.. när jag la mig igår så hade jag 38,9 och när jag vaknade idag hade jag 37,3.. men blev att vara hemma idag också. Vet inte än om det blir skola imorgon jag får se vad jag har imorgon i temp. Känns som jag har missat mycket i skolan, men det tror jag inte att jag har. Imorgon är det ju mästerkocken så jag måste egentligen på skolan med vi får se hur jag mår imorgon helt enkelt. Nog om det. Eftersom jag har varit sjuk så har inte mycket hänt så vi får väl höras. Ska gå och ta ett glas proviva nu och sedan smsa med en sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0