Some times you gonna have to lose

Oj vad denna lördag var enformig och tråkig.. 
Jag har gjort klart so:n om religioner, jag har bara människosyn kvar sen så är jag redo för redovisning.. kan man säga. Nej, jag kommer bara läsa rakt upp och ner.. hinner inte träna på att lära mig det utantill. Får ändå total panik när jag ställer mig framme i klassen.. hatar verkligen att redovisa. Vet inte varför, jag känner ju alla i klassen. Men det är något med att alla stirrar och är tysta.. Nåja, Jessica har varit här och lördagsmyst. Vi åt godmiddag och såg en kass film med mor och far och åt gotta. Nu är jag prottmätt kan jag ju lugnt säga, annars var det lyckad kväll. Förutom att pappa kokar av ilska.. bara för att jag orkade inte gå ut med hundarna och ta ut löpbandet ur mitt rum.. jaja.

Jag har gjort om designen som ni förmodligen ser, ska bara fixa lite nya bilder till headern och göra en finare och roligare bakgrund. Ska även prata med mamma imorgon om kläderna och skor.. Nu sitter jag och lyssar på lite musik, men jag ska ta och lägga mig i sängen och försöka sova istället. Vill inte sova bort hela dagen imorgon, vi får höras imorgon mina små hjärtegull! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0