Sometimes love comes around

Gud så desperat jag är, jag vill ha sommar nu..
Sommaren 2011 ska slå allt, en planerad Stockholms resa ska det bli, vare sig jag har råd eller inte.. Skiter i det, jag ska ut och leva livet. Vill vara sådär brun som jag var då, sena sommarkvällar, dampkvällar med världens bästa personer, mååånga dampkvällar hos Fanny om jag säger så. Det bara är lite smått trist att Josefin, Fanny och Ask drar iväg på en språkresa i 3 veckor.. vad ska jag göra då måntro? Jaja, nu siktar jag bara på att bli av med mitt fläsk. Passar ju sådär bra med att jag fick massa fika av farmor idag, haha.. Och chips och dipp igår. 

Ska nu göra mig klar för sängen innan solsidan börjar och så ska jag glo på det och sedan fixa klart so:n och skicka det till Armine så hon får skriva ut det. Har tagit fram kläder till imorgon också, ett par jävla snygga skor ska på mina fötter imorgon. Gud vad jag älskar dom, dock inte mina men vadårå? SNYGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0