Give me those JustBeats

Åh gud så här äcklig har jag inte känt mig på länge.
Oftast sminkar jag mig om jag ändå bara ska vara hemma men nu sitter jag här äcklig och har inte sminkat mig på hela dagen. Usch, nej men från det ena till det andra. Mitt nyårslöfte är nog att gå ner i vikt! Jag är less på min mage nu... jag åt min "inte sista men" chokladkaka idag. Ska försöka minska på sånt och springa lite mera och träna. Tänkte på att önska mig ett gymkort i present men då önskar jag mig JustBeats... tuff choise. Men jag håller mig till JustBeats, JAG VILL HA! Dom lila fina hörlurarna som Justin designat och med skitbra ljudkvalité.. men dock kostar dom 1800 någonting.. synd det. Men iaf, nu ska jag klämma något avsnitt av SATC sen så ska jag sova. Ska upp rätt tidigt imorgon, nya tag imorgon och en STOR FÖRÄNDRING kommer. Jag har ju gjort om bloggen också, bara tillfälligt. Till våren ska världens bästa och sötaste Moa få fota lite nya bilder tilll min vårdesgin.. blir perfa. Men puss på er, vi hörs imorgon!


kom och tänka på hörlurarna, justbeats <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är mitt nyårslöfte med, vi kan ju köra några pass tillsammans ? :-) <3

2011-01-03 @ 23:19:07
URL: http://linaolson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0