IF YOU LET ME INSIDE YOUR WORLD

Hej!

Som ni nog ser har jag gjort om bloggen, alla koder och allt. Fy så jobbigt det var. Jag har även minskat bredden på bloggen så bilderna ser lite konstiga ut men inte i fortsättningen när jag laddar upp något. Jaja, jag har precis gjort klart nyheterna och ska smsa Simon och säga det.. vi ska redovisa imorgon. Gud vad jag hatar det, jag är så nervös så jag kunde inte sova igår. Hatar verkligen att redovisa.. men man tänker bara på hur röd man blir i ansiktet själv, och sen så sitter inte mina fina klasskompisar och skriker att man är dålig eller nå. Det tycker jag är ett plus, rätt så skönt! Fredag imorgon, skööööööönt. Äntligen, ska smsa Josse och får se hur det blir imorgon. Kanske hittar på något roligt, det är ju ändå fredag. Men det skulle egentligen betyda att jag behöver plugga för det behöver jag! Men iaf, nu ska jag gå. Puss!
vill ha sommar, vill vara så brun som jag var då, vill ha värmen. NU tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0