it's hard, trust me.

jag har försökt ett tag att släppa Justin, eller ja.. jag har inte lyssnat på honom på jättelänge och inte gråtit till några av hans videos. Jag har inte heller letat efter nya bilder och typ dött.. jag har tagit ner alla bilder i rummet och allt... men det är svårt. Speciellt nu.
Hans röst. 
Herrejesus, jag älskar den pojken. Fyfan så sexig röst han har, det är sjukt.
Helt sjukt hur mycket en persons röst kan förändras, speciellt han som har låtit som en tjej.
Men rauwrrrr som jag älskar den nya Justin, looken.. inte personligheten. 
Men han är fortfarande min älskling och ingen kan ändra på det.

Once a Belieber, always a Belieber. 



SJUKT, med stora bokstäver...!!!!!!!
Sexy babe på första videon, rysningar i hela kroppen!

Kommentarer
Postat av: joel

Om man gillar något, varför kämpa emot?

2011-01-28 @ 22:10:08
URL: http://joelrandeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0