Paniken när man inte får av sig ringen

Hahahhaha, dagens!
Jag tog på mig en ring, som jag vet är liten.
Trycker på den på mittenfingret.
Den är fast.
Får panik.
Springer in på toan och försöker få av den.
Det går inte.
Får panik.
Börjar gråta.
Ringer till pappa.
Han fattar inte vad jag säger.
Får mer panik.
Fingret blir blått.
Pappa säger: Ta diskmedel och vrid.
Gråter fram att jag har gjort det.
Går till köket.
Stoppar diskmedel på fingret och snurrar på ringen.
På 2 sekunder är den av.
Heh, verkade som att han hade rätt.
Nu skäms jag.

Jag kan inte sluta skratta.
Haha, jag är patetisk. Hahahhaha!
Mitt finger gör ont.
Där ser ni vad man får stå ut med för att vara tjej.
Ringjävlar.
Och jag slår vad om att aaaallla, alla får panik när man inte får av sig sin ring.
HAHAH... pinsaaaaamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0