she says she needs a little company

Hej på er!

Jaha, sista dagen med mitt hår och det sitter uppe i en knut och är skitigt. Bra farväl, verkligen. Haha, nej men det ska bli skönt att prova något nytt. Klockan 10 imorgon ska jag till Emmy, resultatet får ni bild på imorgon förhoppningsvis. Jaja, mera idag? Jag har sprungit 40 minuter, sköönt! Sen drog jag en snabb dusch och sedan har jag bara suttit och sett Sex and the city, bara två säsonger kvar och sen ska jag börja nöta One tree hill igen. Det finns fasen inget bättre än OTH och SATC. Helt klart underhållning på dina villkor, haha. Nu ska jag gå undan med lite disk, tvätta ansiktet, städa undan lite i rummet och lägga mig i sängen och slå på säsong 5 av Sex and the city. Beroendeframkallande, ehja! Nej nu ska jag försöka kirra skjuts till Empan imorgon, puss på er!

Kommentarer
Postat av: moa

Håller verkligen med om oth och satc!

Håret blir säkert skitsnyggt :)

2011-01-03 @ 22:25:59
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0