There's always gonna be times you wont

Hej på er!

Skrev ingenting igår och med igår menar jag fredag, såg att klockan var halv ett och det är officiellt söndag nu då. Men det struntar jag i och går rakt på sak. Har inte gjort någonting alls idag, pappa väckte mig klockan halv ett.. och sen har vi bara varit hemma. Vid halv sex for vi och åt gomiddag hos farmor och Rolf, gud så maffigt mätt jag blev. Gott var det i alla fall, sen har vi hyrt en film och har sett den ikväll jag och pappa. Kick ass. Verkligen rolig film, pappa tyckte också det för en gångs skull och han lyckades hålla sig vaken genom hela filmen.. det var nog dagens höjdpunkt. Nej men nu sitter jag är och svettas ihjäl, har öppnat fönstret men det blåser bara in snö från balkongen in på mitt golv.. men det skiter jag i. Och jag upptäckte nyss hur stökigt mitt rum är, helt sjukt! En stor klädhög framför spegeln och helt äckligt... Men imorgon är det städdag, äntligen. Jag älskar att städa, det vet nog alla vid detta laget.. Jag funderar på att köpa ett skrivbord och en stationär dator, är less på min bärbara.. lättare med en stationär tycker jag.. har haft bärbar sedan femman ungefär och kommer ihåg att jag bytte den till mammas och pappas dator i trånkan.. men det var då det. Funderar på att hänga upp min spegel och fixa lite hyllor bredvid den, och funderar på att flytta in min byrå i min garderob.. får se hur jag gör. Nu fick jag något ryck att städa, så ska ta ett ryck och plocka ihop lite. Imorgon kanske det blir att fara ut med skotern och köra lite med pappa och klockan tre är det handboll på hildurs, be there! Och sen är det städa som gäller, längtar! Och jag gör faktiskt det, inget jag bara säger. Men nåja, nu ska jag göra vad som faller mig in. Puss!
tyvärr inga bilder idag för jag hade inga.. men en väldigt söt bild kan jag bjuda på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0