This took my breath away, and it's not back yet.


Jag måste säga en sak som förmodligen kommer döda oss båda.
Justin Drew Bieber
SKA TILL SVERGIE.

Många rykten går, men mest troligt ska han till Sverige i Augusti och biljetterna kommer börja säljas på Ticnet i maj. Om detta nu stämmer, som det borde göra för att Scooter (Justin manager) sa i Tinychat på Twitter:
En Belieber frågar: Are Justin coming 2 Sweden?
Scooter: Sweden, uhm. Yes.

Så nu vet man att Justin inte glömt att vi existerar. Så sjukt att jag kanske kommer få se honom live med Jinet och Lollo. Vi kommer bokstavligt talat dö. Fyfasiken, tänk er. Justin LIVE!!! LIVE!!!
GAaah, blir craazy bara att tänka på det. 

Nu får man bara hålla tummarna på att han kommer.. 
Men om han nu kommer och om jag nu får fara dit.
Jag tror jag måste anlita någon att fota, kommer ju inte ens kunna stå stilla.
Fyfasen.... SVERIGE!!! Förstår ni?!?! Justin, till Sverige. 

Nej nu dör jag, lite oth på detta så kommer jag sova som en stock. 
Uhm, Yeah. Alriteeeeeeeeeeeeee, peeAcE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0