tvåtusenelva

Hallå där!

Uppdatering? Hallå? Haha.
Nu är nyårsaftonen avklarad och jag hade en underbar kväll, på morgonen for jag och pappa till farfar en snabbis. Och oj så glad Ludde blev och sedan när vi skulle fara var det nästan som att han grät.. Nåja, vi for hemåt jag duschade och fixade mig inför kvällen och sedan hade pappa gjort mat, vi åt, jag fotade fyverkerierna från fönstret. Men oj så dååååliga bilder det blev, jag kan verkligen inte fota. Jaja, sedan for jag iväg till Ask där jag kollade när dom åt och sedan spelade vi spel med Asks syrra och hennes kompisar. Sen for jag, Hanna, Ask och Fanny iväg till Jens och Felix där vi såg på film, pratade och invigde det nya året. Riktigt bra och mysig kväll kan jag då allt säga att det var. Vid halv tre kom jag och Fanny hem till Fanny där jag spenderade natten. Sedan när jag kommit hem har jag absolut inte gjort någonting.

Blir då att försöka 2011 bli det bästa året någonsin, jag förstår inte varför det skulle bli sämre?
Jag ska klippa mig i veckan troligtvis, vara med Maria, gå på NSN den 11 april med mina favoriter Lollo och Jinet, ska vara med Ida, skaskaskaska! Och ha en och annan dampkväll med samma gamla vanliga härliga folk som man då aldrig tröttnar på. Sommaren lär bli bra också, i tre veckor är Josse och dom i Malta på språkresa men jag ska nog överleva med mina andra sockertoppar. Nä, 2011 ska slå alla andra år. PLUS att jag fyller 15 ÅR! Finally, eller? ;) Haha.. nej nu ska jag ta och se lite Sex and the city och sedan borsta tanden och sova och försöka hitta på någonting imorgon! Puss på er, och hoppas att erat nyår var lika bra som min var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0