making love into the night

Dag 01 – Om mig
Jag är då Elin Andersson som rätt många har uppfattat, jag bor i denna underliga lilla stad i norrbotten. Här händer inte alls mycket men med mina underbara vänner blir tillvaron så perfekt bra. Jag älskar Justin Bieber, Chris Brown, Jesse McCartney, Trey Songz, Craig David, Cheryl Cole, Cody Simpson och Simple Plan av hela mitt hjärta. Så underbara dom är på att sjunga. Förutom att jag är galet besatt av dessa kändisar så är musik en stor del av mitt liv, jag menar, vad skulle man göra utan musik liksom? Nej men, jag älskar att fota och planerar att flytta till Stockholm och jobba som fotograf. Jag är inte en intressant person men det förvånar mig att jag har så mycket läsare på bloggen ändå, kanske att lite folk gillar att läsa om mitt liv som det aldrig händer något i. Det var nog allt jag hade att säga om mig.

Dag 02 – Min första kärlek
Min första kärlek, ja. Denna ständiga fråga, jag vet inte riktigt vem det var. Men han har alltid varit denna som man är bra vän med, kan umgås utan problem och snygg och så bra. Han kan vara jävligt dryg men ändå så schysst på något sätt. Man sitter som inte fast vid honom, men en sådan man alltid går tillbaka till. Men jag antar att det alltid kommer vara så med sin första kärlek, man kan som aldrig släppa den. Den är speciell.

Dag 03 – Mina föräldrar
Är världens bästa.

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Lunch, hot american till middag!

Dag 05 – Vad är kärlek?
Något allt för underbart, men ett jävla helvete. Men man mår så jävla bra ändå.

Dag 06 – Min dag
Har varit kass..

Dag 07 – Min bästa vän
Sofia Westin Ericsson. Hon kommer alltid vara min bästa vän, vad som än händer. Hon har alltid varit den jag mått så bra med. Vi har känt varandra sedan dagis, hon är den jag kan berätta allt till. Som man alltid har roligt med. Men på senaste tiden har vi glidit ifrån varandra rejält mycket, jag har inte varit med henne på nästan ett helt år, om inte mer. Men det ändrar inte hur mycket jag ser upp och älskar henne, hon är min bästa vän och jag tänker inte kasta iväg 11 jävla år bara sådär. Hon är den bästa jag vet och den bästa som någonsin kommer finnas, jag älskar dig Sofia Westin Ericsson. Alla minnen, alla bråk. Det är det som gör oss hela. Jag saknar dig.





Dag 08 – Ett ögonblick
Dagen då det kom fram att SF biograferna i hela Sverige ska visa NSN! Fyfasen så underbart det var.

Dag 09 – Min tro
Bieberism ;)

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Svarta leggings & blommigt linne.

Dag 11 – Mina syskon
Jessica och Andreas Kullbrandt.
Japp, Kullbrandt. Samma mamma har vi men inte samma pappa, eller bara Jessica och Andreas har samma pappa. Även om jag hatar Andreas så är han ändå min bror, min bästa bror. Jessica är min syster, vi har samma kött och blod. Jag älskar mina syskon.

Dag 12 – I min handväska
2 nessesärer full med saker, orkar inte rabbla upp. Men det är inte lite saker om jag säger så...

Dag 13 – Den här veckan
Nyårsaftonen spenderades med underbara människor så den var awesome!

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Det har jag redan sagt?

Dag 15 – Mina drömmar
Är att gå gymnasium i Luleå med Media - Foto som inriktning. Efter jag har gått ut det vill jag spara ihop pengar och flytta till Atlanta och jobba som fotograf där. Nåja, det är bara drömmar..

Dag 16 – Min första kyss
Kommer inte ihåg när, men det var ett tag sedan. Med världens snyggaste, eller? Hahhaah.. ni som vet kan ju inte annat än att skratta.. menmen.. ;)

Dag 17 – Mitt favoritminne
Fjällen 2010, Turiket 2008.

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Alla är bra?

Dag 19 – Detta ångrar jag
Att jag har tappat kontakten med många bra personer från gamla klassen på heden sen man började på korpen..

Dag 20 – Den här månaden
Har inte ens hunnit börjat riktigt ;)

Dag 21 – Ett annat ögonblick
Då Justin RT när jag twittrat till honom <3
FATTAR NI? HAN SÅG VAD JAG SKRIVIT, JAG! JAG! JAG! :D

Dag 22 – Det här upprör mig
Att bögjävla Bieber inte märker att Sverige älskar honom.... förutom Skånebabyboy, hahha!
Men han twittrade ju förfan: No worries, we are going WORLDWIDE 2011. :D:D:D:D:D:D:D:D:DD::D:D:D

Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Justin Bieber - Sexy dance moves
Chris Brown - Take you down LIVE

Dag 24 – Det här får mig att gråta
Preview på Justin film Never say never.

Dag 25 – En första
Vaddå en första?

Dag 26 – Mina rädslor
Att aldrig någonsin få gå på en Bieber konsert..
Att aldrig få gå på en Brown konsert.

Dag 27 – Min favoritplats
Atlanta.
Har aldrig varit där, men det verkar underbart och jag har alltid haft något för Atlanta.
Sen är det ju ett plus att Jeremy Bieber bor där, Justin pappa för er som inte fattade ;)
Det är min dröm, att bo i en fin lägenhet i Atlanta.

Dag 28 – Det här saknar jag
Min bästa vän, Lina Olsson, Jinet Rojas, Ida Lidström, Louise Isaksson, alla katter, Ally och trångfors <3

Dag 29 – Mina ambitioner
Jag vet inte om jag har några ambitioner faktiskt.

Dag 30
– Ett sista ögonblick
Kan ju lätt bara säga när jag fick Justins bok hem i brevlådan.
Kan ju lätt bara säga också att jag kunde fan inte sluta gråta.


Kommentarer
Postat av: Elvira

*Dag 12- I min väska

2 neccesärer fulla med KRÄM :D

2011-01-02 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0