LIFE IS NOW, SO WE SAY

Hej på er!

Fullspäckad dag var det minst sagt idag. Vaknade klockan halv tio och så åt jag och fixade mig sen så for jag, pappa, Henri och Jesper ut med skotrarna. Lite komiskt var det att pappa och Henri har likadana skotrar.. haha. Men iaf, vi var och körde och fotade.. grymt fina bilder fick jag. Det är så otroligt befriande att bara sätta sig på skotern och köra på snön.. så grymt skönt och härlig känsla. Jag älskar vintern! Gud så otroligt härligt det är.. dock var det väldigt kallt.. har fått snöeksem som jag alltid får när jag är ute.. kul. Men jaja, vid halv tre for vi hem och klockan tre var det handbolls match på Hildurs när min syster spelade.. 42-21 vann dom med eller 22 jag kommer inte ihåg. Dom är oslagbara ännu, dom har spelat 11 matcher och vunnit 11. GRYMT TJEJER! 

Sen så for vi hem igen och for ut med hundarna och handlade lite, sen har jag städat mitt rum och vi hjälptes åt att städa lägenheten. Jag har rensat bland mina smycken 34 ringar har jag nu om ni ville veta, heh. Och jag vill ha såååå mycket mera. Jag har städat bland kläderna och rensat ut, hängt upp spegeln, tagit in löpbandet i mitt rum så jag har kollat på Solsidan och sprungit under tiden. Så en halvtimmes springtur hann jag med också, nu ska jag gå och duscha och dra på mig pyjamas och lägga mig med mig Alpro Soya yoghurt i sängen och se på One Tree Hill. Härligt avslut på en söndagkväll, bästa söndagen i år. Roligt till och med, men jag saknar min mamma.. Vill att hon ska komma hem nununu! Bara några dagar kvar sen så blir allt normalt igen. Pappa far ner till Umeå till mamma imorgon och då kommer Jessica hit och är med mig. Jag ska även hinna måla naglarna ikväll hoppas jag, jag måste inskaffa mig svart nagellack för mitt är slut. Har ju sålt mina skor så får ju inte pengar därifrån, blir perfa. Nej nu ska jag ta mina lata feta ben och dra mig till duschen, sen blir det myys. Men ni får ha det så hörs vi, puss!
Nöjd som tusan.
Får man vara det? ;)

Kommentarer
Postat av: elvira

Ja! Om man är så duktig på att fota som du är då ska man vara nöjd!

Förresten, jag har länkat din blogg på min blogg :)

2011-01-30 @ 23:22:30
URL: http://blommigasockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0