Where are you now, when i need you the most?



Antar att hela världen kommer se detta nu men jag måste få skriva om det, bara måste. För ingen människa i världen kan förstå hur jag känner mig just nu, eller Lollo, Li och Jinet kan utan tvekan det. Jag vet inte ens varför jag skriver detta men någonstans måste jag ju klaga. Jag varnar er att det är om Justin.

Okej, jag är så sjukt besviken på honom. Jag Lollo och Jinet har diskuterat.. och kan ju inte säga att vi är direkt glada.. Allt handlar inte om att Justin och Selena Gomez håller på, för det gör dom ju. Det är ju ganska självklart. Men att Selena sitter och ljuger i en intervju och säger Nej, vi är bara vänner. Vi är tonåringar som har kul bara, han är ju 16 år och jag 18 år honom kan jag ju inte dejta. Han är som min lillebror, vi är väldigt goda vänner. Ja, men då har jag bara en sak att säga. Håller man på såhär om man är som syskon?
Man får inte kopiera deras bilder, men gå in där och kolla för annars fattar ni ingenting.
http://justindrewbieber.blogg.se/2011/january/justin-selena-st-lucia.html#comment
Ja och till och börja med så måste jag ju bara undra igen, HÅLLER MAN PÅ SÅDÄR OM MAN SÄGER ATT HAN ÄR SOM DIN LILLEBROR. Jag stör mig absolut inte på att dom dejtar, in fact, dom är så sjukt söta tillsammans så man typ dör. Dom passar så sjukt bra ihop.. Men det hör till saken att JUSTIN OCKSÅ NEKAR till dessa bilder och rykten om att dom dejtar, no no we are just very good friends. Och selenas reaktion är ju inte annan än rolig.

Check this out!

Hmm, hur kan man reagera så efter BILDBEVIS.

Tycker ju själv att dom ser lite mera ut än bara vänner på dom dära bilderna.
Alltså, om dom bara talat sanningen ifrån första början hade jag inte reagerat såhär. Men att Justin ljuger för oss Beliebers? Hur jävla lågt kan han sjunka? - Tydligen jävligt förbannat lågt.

Förstår han inte hur besvikna vi blir på honom, så jävla lågt att ljuga för oss som i grunden SKAPADE hans karriär. Han skulle inte stå där han står idag om det inte var för oss, Yeah i wanna thank God who braught me here today. 
Bullshit, han har inte gjort något, vi gjorde..... face it..

Sen märker man hur jävla mycket han har förändrats, han är inte den dära gulliga oskyldiga lilla ängeln längre som skickar flörtiga och gulliga tweets ut till oss fans. Han är Justin Bieber nu, Justin är borta. Nu är det bara Justin Bieber som räknas. 
Nu skickar han tweets och bryr dig endast om sin bok, film, hörlurar. KÖPKÖPKÖPKÖP!
Nu är det bara hans karriär han satsar på, face it lilla Justin BIEBER. VI ÄR DIN KARRIÄR.

Med detta inlägg menar jag inte att jag hatar honom, men jag vet inte om han är värd min support något mera. Han är stor nu, som när en tjej på en konsert kastade upp ROSOR på scenen och då stoppar Justin allt och ropar: Vem kastade den? Va? Man kan inte kasta saker upp på scenen, man får inte. OCH SÅ KASTAR HAN TILLBAKA ROSORNA.
Den gamla Justin hade bara tagit upp rosorna och typ sagt: AAAW, thanks sweetie.
Fine, maybe a bad day. Men så har han aldrig betett sig mot oss.. tänk dig bara hur tjejen som kastade rosorna kände sig efteråt. Det är något väldigt skumt som händer med Justin. Egentligen behöver han få veta att han har förändrats, jag tror inte att han har insett det själv. Vi måste agera, vi måste ta oss den tid och berätta för honom att han låter oss glida iväg. Innan han hamnar ner i den där knarkhålan, jag menar. Alla kändisar har någon gång knarkat, inget snack om saken. Jag tror att all denna press av folk som trycker ner honom OCH all press i musikindustrin. Det kommer nöta ner honom till botten. I 3år har han ständigt håll på såhär, dygnet runt. Han är sliten, han behöver vila och jag tycker vi Beliebers ska låta honom göra det om vi vill ha tillbaka den gamla Justin. Det finns inte ett enda ord för hur mycket jag saknar den gamla Justin, det är sjukt. 

Som Louise och Jinet skrev:
han vill ju vara en ung pappa så

19år - träffar den ''rätta''
20år -gifter sig
21år får barn

om nu inte selena är den rätta. om man räknar att justin är 17 nu så är de bara 2 år tills han är 19


So damn right... 
Tragiskt men så jävla sant.
Jag vill bara ha tillbaka den gamla Justin, men jag vet inte om jag är redo att sluta vara besviken på honom. Han har gått för långt och jag vet inte om han är värd allt det jag köper och allt.. Det får bli en tankeställare... men förlåt att jag har hett detta på bloggen, jag ville bara få ut min ilska någon stans.. förlåt..

Som lollo skrev

Han och hon har ljugit för dom har sagt 1000 ggr att dom aldrig skulle kunna dejta eller bli tsm för att dom är så bra kompisar och selena säger hela tiden att justin är som en lillebror för henne och att hon inte skulle kunna vara tsm me han för att han är så liten ! såå dom har ljugit
Hon har så sjukt rätt i allt hon säger Lollo.. 

Varför är det så svårt att säga sanningen till hans egna fans som han vet stöttar honom för allt han gör. Men fan inte nu, det var droppen. Han har ljugit, men jag kommer ändå älska honom föralltid men han har gjort ett stort jävla misstag och det tänker jag inte komma över så jävla snabbt...
Jag saknar honom.. 

Han behöver en paus så han kan bli den gulliga oskyldiga lilla ängeln Justin igen. Inte Justin Bieber. Jag vill ha tillbaka Justin. Som brydde sig om en sten vart överkörd i princip..
Men jag måste ju bara säga att, det är ju ett plus att han växer.
Han är sexigare, sexigare röst och ah... så het..

don't call me obsessed, call me dedicated. don't call me crazy, call me in love. don't call me a fan, call me a belieber

Men det är ju så: once a belieber, always a belieber.





Var är denna pojke nu?
Okej, det är meningen att han ska växa upp MEN ALLT GÅR SÅ SNABBT... 
Jag vill bara ha tillbaka den gamla Justin, är det ett brott? ♥
Men ingenting eller någon kommer någonsin kunna ändra på att jag älskar honom, av hela mitt hjärta. Sånt är bara för svårt att lämna bakom sig. Jag har fortfarande min dröm och jag säger aldrig aldrig. That's right.  Jag har min dröm men jag ska inte ge upp den, NEVER SAY NEVER. Right Justin?

Jag älskar Justin Drew Bieber.
Det kan ingenting eller någon ändra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0