vrickad i skallen

Bara jag som mår extremt dåligt över sånt här. Hur fan kan man bara gå och ta livet av en 10 årig flicka. 
Ja visst, detta hände för tre år sedan ungefär men varje gång jag kommer över denna video så blir jag så jävla äcklad av att veta att den dära Anders äckel Eklund hade modet att göra något sånt här. Att se livet på en tio årig flicka bara slockna. Helt sjukt snuskigt vidrigt. 
Anders såg väl ut som en vanlig svensson, så där lönnfet och normal. Men inte fan var han det.
Helvete vilket jävla as. Ursäkta språket men fan.. så vidrigt. 

Det är sånt här som får mig att känna att jag är glad, eller inte glad men ni förstår nog. Att min mamma fick dö på det sättet hon gjorde. Tänker mig bara ångesten över att inte få säga det man velat till en som blir mördard och så vidare. Jag fick ett avslut med min mamma, vi var förberedda på det och visste som hur man skulle hantera det. Ett mord kommer bara poff så där.. 

Nej jag tycker sånt här speglar det mamma alltid brukade säga.
Det finns alltid de som har det värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0