girls they wanna have fun

Vad ska jag börja med?
Jag älskar att bo vid bränna. Man ser allt från Lotus till Bränna då alltså, underbart. Och jävligt kul. Speciellt när man kan tjuvlyssna på dom som pratar, se alla som hänger på kvarnängen, se alla fulla ungdomar men även gubbar och kärringar som ramlar hit och dit. 
Älskar att bo där jag bor också för utsikten, fontänen och heeela bränna. Vem säger nej till det?
Problemet är bara det att nu när det bara är jag och pappa bilden så är en femma på över 7000 spänn lite för dyrt och stort. Så på onsdag drar vi på en husvisning i Bredåker, japp. Bredåker!
Om vi ni tänker oss att vi flyttar dit så kommer det vara svårt att släppa verkligheten med tanke på att vi har bott såhär centralt i tre år. Men sanningen är att jag är rätt less på stan. Mysigt som fan med att sitta som jag gör just nu i ett fönster och titta på solnedgången och uppgången som bländar en genom fontänen.
Kommer isf sakna att kunna sitta på nätterna och prata med mamma, kasta snöbollar på folk och bilar, hälla vatten på någon fjortis eller som Marcus och Vendela föredrar det, DOM SPOTTAR.
Kommer sakna små fjortisarna som tror dom är någonting när dom åker runt i epatraktorer. 
Nej men ett hus hade varit skönt som fan, att kunna koppla av och att kunna ligga ute och sola. Här kan man inte det för då ser hela boden en. Sakna att spana i grannar kan man ju lugnt säga det kan ju Vendela intyga, för det kommer hon också sakna!
Men ändå skönt att få starta upp ett nytt liv, här är det fullt av mamma, överallt, mamma mamma mamma. Okej det är skönt som fan men om man ska kunna gå vidare måste man börja någonstans.

Grattis till dig som klarade dig igenom detta och för du som inte orkade. Well, det är inte ofta jag skriver såhär ofta och mycket och långt. Det kan Moa intyga!! Hoppas jag har gjort iaf en männsika glad, och den männsikan vet vem hon är. Och med det kan jag passa på att säga att jag är glad att jag tagit upp kontakten med denna underbart fantastiska tjej igen. Så många minnen och så många skratt, har saknat henne grymt mycket kan jag säga. Nej nu ska jag inte skriva så mycket så jag börjar gråta. Hoppas du vet att du är speciell!

Kommentarer
Postat av: moa

Jag är så glad över att vi hittat tillbaka från att vara vilse jävligt länge. Skulle inte byta ut dig mot något, du och våran barndom tillsammans är grymt värdefull för mig. Finaste!

2011-06-19 @ 01:52:01
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: U

Välkommen till Bredåker om det blir nu eller sen...

Bodens bästa plats! Även om min barndom var i Heden.

Önskar dig och pappa en skön sommar. Er jobbigaste någonsin men ändå...var rädda om varandra.

Tänker på er ofta ofta...det gör vi alla.

2011-06-26 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0