saker jag vill göra innan jag lämnar jorden och säger hej till himlen

  • Gå på en Brown konsert, och få krama honom och pussa honom på kinden.
  • Gå på en Songz konsert men jävla kukfitt äckel 18årsgräns på hans konsterter......... OCH HAN SKA KOMMA TILL STHLM. Kill me now?
  • Träffa alla skådespelare i one tree hill och säga att dom gjort mitt liv värt att leva.
  • Samma till sex and the city ^
  • Shoppa loss i usa med lite av mina 85 000 kronor!
  • Hoppa fallskärm.
  • Vara med i biggest looser.
  • Flytta.
  • Gå på Biebers konsert, och anledningen till att jag stoppade han längst ner var för att när jag går på hans konsert så kommerjag inte komma ut levande därifrån. För om jag skulle få se honom, krama honom, pussa honom. säga att jag älskar honom. HÖRA HANS JÄVLA RÖST PRATA TILL MIG. Ja, kan ju säga att ni vill inte se den sidan hos mig för ärligt talat så skäms jag. Får typ hyperdamp bara jag skriver om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0