sanningar om mig

  • Jag har så sjukt dåligt självförtroende.
  • Jag är beroende av pengar, jag får allvarligt panik när jag inte har någonting.
  • Vill ha saker hela hela tiden.
  • Har sjukt fula kläder. Men ändå köper jag nytt hela tiden.
  • Jag gör om mitt rum flera gånger i månaden.
  • Är aldrig nöjd, det kan mina närmaste intyda!
  • Shopaholic, det erkänner jag. Jag vill ha MERMERMERMERMERMEEERA NUU!!
  • Jag vill byta ut min garderob och ändra min stil helt och hållet!
  • Sanningen är att något av det jag vill aldrig kommer hända...

Kommentarer
Postat av: Micca

Jag tycker du har jätte fina kläder hurredu!

2011-06-05 @ 01:16:17
URL: http://chinesbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0