Fredag

Nu är det sådär 10 dagar sedan jag skrev här, känns skönt att kunna lägga bloggen åt sidan eftersom mina besökare verkar då inte försvunnit. Vilket är rätt så roligt att se!
Tänker inte babbla upp allt jag gjort under den tiden jag varit borta från bloggen så nämner lite.
Mamma har varit hemma ett tag nu, fått en onepiece, och borde ha pluggat matte och svenska och hk. Hehe, känner mig rätt så duktig.. Vill verkligen bara hänga mig och få slippa skolan. Vi har praoat denna veckan, jag har varit på dagis vilket jag smälter för. Gud så söta alla ungar var!

Nåja, idag. Fredag, alltså sista prao dagen verkligen hjärtekrossande att lämna dom.. Vi fick sluta vid lunch iaf så vi gick hem till Josse och fixade oss lunch och degade framför tv:n. Sen kom bror och hämtade mig och vi for in till stan och gick runt där. Han fyndade på mind the bag och gud så snygga kläder min bror har.. tur att han har pengar så man får peka på det han ska ha. Kom precis hem efter stan med honom då och fick med mig en cola. Ska nu ta och göra mig lite mat och invänta mamma och pappa som är på sjukhuset just nu. Nej nu är jag hungrig så ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0