strawberrys

Det var då brännboll idag, vi får se när bilderna kommer upp men det lär blir någon gång iaf.
Men just nu ska jag packa lite för imorgon kväll far jag med Josefin till hennes stuga bort i skogen, hahha. Ja det stämmer att jag kommer vara borta när jag fyller år. Alltså till på måndag ska vi vara, lär bli helt awesome. Som alltid! Imorgon ska vi nog ta farväl till Jens för han lämnar oss hela sommaren, så det blir väl en fika på stan.
Idag fick jag också lite presenter, en skinnjacka som hämtas imorgon, en iphone 4 (byter upp mig hära!!) som hämtas imorgon också, sen ett par vita converse, jeansjacka och en tygväska. 
Helt lyckligt nöjd, har ju minst sagt världens bästa pappa!!

Nu ska jag fixa det jag ska och sedan ska jag väl smsa med en söt och sedan sova. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: hellllluuu

hej elin!

Jag har för mig att du har/haft bb 24/7 och då undrar jag om man betalar med mobilen,dras dt direkt från telekortet? :)

2011-06-02 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0