Två månader kvar av året.

Och jag kan inte vänta tills detta jävla äckliga fitt år är slut.
Ursäkta mina ord men det ska bli så jäääävla helvetes skönt att få lägga 2011 bakom sig.
Det har varit det värsta jävla äckligaste året jag varit med om. Och som jag lovat mig i alla år. 2011 - då är mamma frisk, 2011 ska bli ett bra år. Där fick man sig.
Jag hatar jävla 2011. 

Jag tänker inte säga att 2012 kommer bli ett bra år, eller hoppas iaf. För det är alltid då någonting händer. När jag sa att 2010 skulle bli ett bra år då dog Ally. 2011 då dog mamma. Vad händer om jag säger att 2012 kommer bli ett bra år? Dör min farmor då?
Jag ska inte öppna min stora käft och säga det. Jag vill bara att 2011 ska bli över så fort som möjligt.
Mitt livs värsta år. Jag hatar detta år. Allt har varit åt helvete. 
Allt, precis allt.

Tack gode Gud för sömntabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0