bara för att göra er glada.

VAD HETER DU?
Elin
ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT:
Ingenting alls.
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:
Faktiskt inte så ofta, men självklart så händer det.
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
Många saker. 
VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMNA SMS: 
Orkar inte kolla.
BRUKAR DU GOOGLA?
Yes, man klarar inte livet utan google.
HAR DU VARIT KÄR NÅGON GÅNG:
Sådär jättekär? Nej. 
HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
Yes.
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
Tre, om det nu var viktigt. 
HUR SVARAR DU I MOBILEN:
Hej det är Elin eller bara hallå. 
VEM RINGDE DIG SENAST?
Pappsen. 
BRUKAR DU KOMMA I TID:
För det mesta. 
NÄR MÅR DU BRA:
Det är länge sedan jag kännt att jag har mått bra. Men bättre mår man alltid när man får vara med dom man tycker om mest. Och när man får fara och hälsa på mammsen och tända ljus. 
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Fotad av någon? Typ aldrig. Fotad av mig själv? Igår.
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött med det faktum att jag ännu inte klivit upp ur sängen.
ÄR DU SMART:
Absolut inte. 
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Nejnejnejnejnej, kanske en av dom fyra topp värsta dagen jag har haft. Men när man får prata med två fina killar så blir humöret alltid lite bättre.  
VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
Jag är inte nyttig. Och har inte påstått det heller. Så jag dricker oftast, cola eller redbull och om det inte finns. Så någonting med kolsyra. Får jag inte i mig det på morgonen så är jag sur hela dagen. 
ÄR DU BLYG?

Ja det är jag.
HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
Kan man säga.
VAD GÖR DU IMORGON?
Det får man se imorgon. 
VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
Cancer.
VAD LÄNGTAR DU TILL?
Jag längtar till den dagen då jag får krama om min mamma igen. 
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
Nittonhundranittiosex.
SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
Nej.
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
Ligger kvar i sängen ännu, så nej. 
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:
Hela denna helg och varför vet nog dom flesta.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Inte speciellt. Gråta är som vardagsmat för mig. 
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
Både och. Linser på dagarna och då man visar sig bland folk. Glasögon när jag sitter hemma framför datorn eller ser på en film. 
HAR DU NÅGON PIRCING:
Nej men 5 hål i öronen. 
VILL DU GIFTA DIG:
Nej det vill jag inte. 
GILLAR DU ATT DANSA:
Nej.
TYCKER DU OM SUSHI:
Favoritmaten min, jag älskar det!
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
Nej, min mamma bor i himlen och pappa bor med sin nya tjej. Så nej. 
KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
Nej, blä och fy!
SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
The Perishers – Trouble Sleeping
KAN DU LAGA MAT:
Ja det kan jag. Min mamma lärde mig. 
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej, aldrig. Kanske för att jag är ful. 
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Önskar att det var mamma. Istället borrar jag ner mig i sängen och vill bara dö. 
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Mamma. 
HAR DU SNYGGA SKOR:
Converse, yeees!
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Har inte pratat någonting än.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Yes. 
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Yes, en fin liten kissekatt. 
TRE FAVORIT FÄRGER:
Svart, vit och grå. 
VAD ÄR KLOCKAN NU:
15.35 och jag måste verkligen stiga upp ur sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0