hundratio procent säker


Jag har verkligen noll självförtroende. 
Tycker verkligen inte jag är snygg/fin/gullig/söt osv.. hur mycket folk än säger det så tror jag inte på dom. Jag vet inte vad det beror på, jag vet själv att min mamma inte tyckte att hon var fin och sånt. Så har förmodligen fått det därifrån. När jag ser mig själv i spegeln är det så mycket jag vill förändra. Vill bara bli accpeterad som alla andra snygga tjejer. Vill kunna få dom där snygga killarna som alla andra får. Jag bryr mig så sjukt mycket om hur jag ser ut, jag går inte utanför dörren utan smink. Visar mig nästan inte för pappa när jag ska sova och är osminkad. Jag plattar håret i ungefär en timme på morgonen, sminkar mig, tvättar bort det flera gånger men sen inser jag att det inte kan bli bättre. Jag är verkligen inte fin, spelar ingen roll vad ni säger. Jag vet att jag inte är fin, och jag önskar så jäklarns mycket att jag vore det. Snygg och smal.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är hur snyggfingulligsöt som helst Elin! Puss.

2011-10-14 @ 18:26:10
URL: http://www.alindblom.devote.se
Postat av: Fanny Johansson

Du är vacker precis så som du är Elin, du är så himla fin, både personligheten och utseendet. Så sluta säga att du varken är fin eller snygg.

2011-10-14 @ 18:31:02
Postat av: Anonym

Hördu, du är snygg! sluta upp med sånt tjafs va.

2011-10-14 @ 18:35:02
Postat av: Louise

Du är visst fin,skulle lätt kunna ha ditt utseende! :)

2011-10-15 @ 17:41:55
Postat av: lisa

jag har så svårt att tro att en sådan vacker människa som du, inte kan tycka om någonting alls på sig själv.

Du är ju så fin, på alla sätt och vis.

2011-10-15 @ 18:29:58
URL: http://precislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0