FIND A WAY OUT IS NOT EASY

Hallå där!

Sitter och försöker komma någon vart i So:n men det är helt omöjligt, jag fattar inte vad vi ska göra och jag har inte ens fått ihop en mening. Hoppas bara att David har jobbat lite, haha. Sen kommer vi typ redovisa på måndag eller tisdag. Hjälp, kommer inte hinna. Får väl ta en plugg dag imorgon. Tyska, matte och so. Yey, känns såhär väldigt roligt att jag kan inte vänta tills det blir söndag. Nåja, har inte mycket att bjuda på inga bilder eller någonting. Måste dra mig ut och fota, mår dåligt över att jag inte gjort det. Menmen, när man har skola till klockan halv fyra och två så har det hunnit bli mörkt. Och nu så måste ju jag plugga så ni får hålla ut. Annars då så sitter jag och hungrar ihjäl just nu, pappa håller på med maten. Ska bli gotta, sen blir jag väl bänkad framför datorn med godis, musik och min förbannade hosta. Kunde inte sova inatt för denna hosta, rethosta. Och det känns som mina ögon och hjärna ska ploppa ut när jag hostar. Ingen trevlig lördag detta inte, ska även slänga in lite plugg förhoppningsvis. Eller jag måste. Sen måste jag prata med pappa om mammas julklapp, måste beställa den nuuu. Jag har även slängt ihop ett collage på vad jag önskar mig. Men det kommer inte förän ikväll, håll ut. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nico

Hej, du har glasögon va?

Kan du inte visa bild på när du har det? :)

Älskar din blogg!

2010-12-04 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0